Fredag!

Äntligen fredag! Mathilda och jag kom hem ganska tidigt idag, för en timme sedan kanske. Hade bara Hantverk och Naturkunskap.. på Hantverkslektionen gjorde vi färg-och stilanalys. Jag var en sommar, vilket betyder att man oftast har en kall underton och passar i kalla, klara färger. Färgen jag passade bäst i var rosa tror jag, och det var ju lite roligt eftersom det är i min favoritfärg :) Innan lektionen var slut sminkade vi oss.. jag blev sminkad av Linnea med en rosa skugga och lite lätt sotad med Root beer från Trucco, rosa läppar från Nouba och en naturlig bas. Blev riktigt fint :) Jag har blivit lite förälskad i rosa läppar på sista tiden, riktigt rosa ska dem vara. I onsdags köpte jag ett sådant läppstift från Viva la diva / Åhléns för 55:-.

Snart kommer Robin hit, då ska vi åka hem till honom och ta det lugnt ett par timmar, äta tacos, köra poker och kolla på Let's dance :) Blir nog mysigt! Ska försöka hinna duscha innan han kommer så det är nog bäst att jag gör det snart.. typiskt mig att sitta här istället för att göra vad jag ska, haha.

Avslutningsvis vill jag be några av er dra åt helvete, ni andra får ha en riktigt trevlig helg :) Puss!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jaa äntligen fredag!!!=)

2009-02-27 @ 17:14:36
URL: http://queenies.blogg.se/
Postat av: caroline

vilka ska dra åt helvete?:O

ja köpte ett rosa idag, fast inte så stark färg:)

2009-02-27 @ 21:48:33
URL: http://karulin.blogg.se/
Postat av: sara

hahaa vilket roligt avslutXD

2009-03-03 @ 17:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0