Tisdag!


Än en gång - jag och kameran är ingen bra kombination, men jag ville visa er lite av det jag fick på posten idag, och det syns ju på bilden iaf :) Rött lack från O.P.I och Läppstift i färgen Bliss från Trucco. Fick även ett ljusrosa lack, två ögonskuggor och två läppglans från O.P.I.

Kom hem tidigt idag, runt ett :) Åt lite pannkakor och pratade framtid med mamma, och sen dess har jag suttit här.. pluggat lite till produkt-provet vi har imorn på Trucco, Nouba och L'oréal, och läst lite bloggar.
Om en halvtimme kommer farmor och hämtar mig o mamma, då ska vi till Emilia och fira henne eftersom hon fyllde igår. Senare ikväll när jag kommit hem blir det nog bara plugg.. Som tur är så är det ganska lätt :)

Imorgon ska jag hänga med mamma, mormor & morfar till IKEA efter skolan och kolla på lite nya grejer till mitt rum. Behöver nya påslakan, lampor, ljus och lite sånt.. :) Får se när jag bloggar nästa gång, troligtvis imorgon när jag är hemma från Linköping.  Puss på er så länge!

Kommentarer
Postat av: Josephine

Varför gick inte du till fyra idag då? :)

2009-02-03 @ 17:36:05
Postat av: Maddiie

Läser ej historia :) Har du ingen blogg längre?

2009-02-03 @ 20:40:19
URL: http://maddiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0