Twilight!

Det var en vecka sedan jag bloggade nu.. tiden går så jäkla fort. Men trots det har jag hunnit med en hel den här veckan :) Anledningen till att jag inte bloggat är för att vårt internet har varit så jäkla segt så jag har inte orkat sätta mig här, har bara kollat på Tradera lite då och då. Idag fick jag hem ett par fynd jag gjorde där.. bild kommer ;)


I helgen som var firade vi mamma mestadels av tiden.. släkten kom både lördag och söndag. På lördagen blev det guitar hero, poker och god mat, och på söndagen blev det fika. Måndag kväll sov jag hos Robin eftersom jag hade sovmorgon på tisdagen, sen gick jag av hos honom efter skolan igen.. då åt vi semlor som hans mamma gjort, och såg på Twilight. Ända sen dess har Twilight funnits i mitt huvud. Så jäkla bra film alltså! Jag ska se den ikväll igen tänkte jag :) Var det någon som såg Den rätte för Rosing i tisdags förresten? haha, vilket skitprogram :D

Nu måste jag fortsätta i rummet.. har 2 väggar kvar att måla och 2 garderober att rensa, ååh :P Puss så länge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0