Utmaning.


Blev utmanad av Carro :)

Regler för utmaningen:
- Gå in i mappen "mina bilder"
- Gå till den sjätte mappen och välj den sjätte bilden i den aktuella mappen
- Lägg upp bilden på bloggen & skriv något om bilden
- Utmana sex personer & tala om för dem att de är utmanade.

.. Och såklart blev det den här bilden. Fattar inte ens varför jag har kvar den egentligen, men jag rensar aldrig i mapparna här på pappas dator. På bilden ser ni en av mina bästa kompisar Oscar ( t.v. ) och Dennis.
Bilden är från Rix FM 08.

Jag utmanar:
Amanda
Bellolitoo
Emma
Emmy
Tereze
Tove

Blir mycket bloggning ikväll :) Robin har pokerkväll med hans kompisar så jag är hemma hos mig och tar det lugnt. Har under de senaste dagarna laddat upp med en hel mapp med bilder som jag tänkt atta lägga in i bloggen men inte hunnit, får ta igen det ikväll ;) Nu blir det Let's dance men jag är tillbaka i pausen. Puss så länge!

Kommentarer
Postat av: Tove

Svar: Tackar :)



Hehe, jag antar utmaningen, men den får vänta tills imorgon, eller idag när har jag vaknat (beror på hur man ser det ;p)!



Roligt att du har börjat blogga igen! Saknade dina uppdateringar där ett tag :] Hoppas att det håller i sig nu! Och så ska jag bli bättre på att kommentera också.., inte min starka sida ;)



Puss

2009-02-07 @ 02:00:18
URL: http://tjoouuvz.blogg.se/
Postat av: caroline

svar: HAHAHAH aa:D det var skitkul. sen på bandyn med hahahahahaa

2009-02-07 @ 16:05:09
URL: http://karulin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0