Important shit.

Idag har jag hunnit med en massa saker.. Städat, målat, hämtat ut H&M-paketet och kört guitar hero :) Jag kör faktiskt på Hard nu, haha :P har blivit ganska bra på det där. Snart ska jag möta jonna för en liten promenad, då ska jag passa på och ta ut lite pengar till tereze också som hon ska få imorn eftersom jag köpt lite grejer av henne :)

Imorn ska vi göra Stil- och färganalys i skolan, det ska bli ganska kul. Sen har vi bara 2 timmars Naturkunskap innan vi slutar :) Den här veckan har gått riktigt fort. I helgen ska jag spela poker med Robins familj, han har precis lärt mig hur man spelar det, sen ska jag på 20 års fest hos Carro på Lördag. Det var skitlänge sedan jag festade nu så det ska bli kul :) Carro ska tatuera sig imorgon också, och jag är ju inte det minsta avundsjuk!

Tv-time med naturgodis och knäckemackor. Puss!



Ibland blir jag så jäkla besviken på er allihopa. Ni bryr er inte det minsta.

Kommentarer
Postat av: caroline

umgås du med henne iaf?

2009-02-26 @ 22:00:20
URL: http://karulin.blogg.se/
Postat av: Maddiie

Nej men hon fyller 20 och eftersom hon brydde sig när jag fyllde så bryr jag mig när hon fyller

2009-02-27 @ 16:14:00
URL: http://maddiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0