Brunetten.


Här har ni en bild på mig som brunett :) Än så länge ångrar jag mig inte iaf, men visst saknar man det blonda håret lite ibland. Nu har jag precis gjort mig iordning, Robin kommer snart och hämtar mig så ska vi åka hem till honom :) Tänkte att jag skulle visa mitt nya smink från Trucco, men det får bli i helgen.. har köpt massor kul där ifrån - en lite mörkare foundation till sommaren (nu på våren blandar jag min ljusa med den mörka), ett solpuder, rouge och en underbar produkt som heter Hi-Brow trio. Sen har jag köpt massor roligt till naglarna också, men som sagt: bilder kommer i helgen. Tror att Robin kom nu, så det är bäst att jag packar väskan. Puss!

Ni som åkt mycket på kryssningar. Vilket är bäst - Birka Paradise eller Cinderella?

Kommentarer
Postat av: Helena

Har bara åkt Cinderella av dom två, men Cinderella är jättebra!

2009-01-29 @ 10:29:36
URL: http://www.ohdarling.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0