Sushi och fotografering.


Såhär snygg är jag just nu, med en chokladansiktsmask från mitt favoritmärke. Håller på att städa lite i rummet så att jag kan börja med den där jäkla målningen nångång, jag skulle gjort det innan min födelsedag i november, men jag ska ju vara så jäkla seg jämt.

Igår var jag och Robin i Linköping :) Det var mysigt. Den första timmen gick vi runt i Linköping och letade efter ett sushi-ställe, eftersom stället jag brukar gå till var stängt för ombyggnad. Tillslut hamnade vi på kikkobar. Sushin var underbar, 8 bitar av bl.a. lax och räka, med  misosoppa och wasabi till såklart :) Tror att Robin tyckte om det han med. När vi ätit upp åkte vi till Tornby (trots att ingen av oss hittar speciellt bra i Linköping körde vi bara fel 2gånger) och gick på IKEA. Hittade massor fint som jag ska köpa till rummet när jag målat klart, och till lägenheten när man flyttar hemifrån.

Btw. Jag hade fått ett mail från fotografen Helena i September som jag såg nu i helgen ( jag brukar inte kolla min bloggmail speciellt ofta :P) så nu ska vi planera en fotografering till våren. Det ska bli kul :)


Kikkobar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0