15 november :)

Idag fyller jag 20 år :) Har haft en jättebra födelsedag med familjen och halva min släkt. Fick D&G's nya parfym nr. 3 som ligger etta på dofttoppen på Kicks. Har gått o luktat på den varje gång jag går förbi en Kicks-butik, hihi. Min Heiress från Paris Hilton som jag fick när jag fyllde förra året har precis tagit slut så det var ju perfekt. Sen fick jag rosor, pengar och en rosa mixer + lite grejer som mamma köpte i Ullared :) Handdukar, muggar osv. Är jättenöjd med allt!

Har massor att blogga om men har inte haft tid i helgen.. har varit fullt upp ett tag nu. Nästa vecka är jag ledig tisdag och torsdag så då hinner jag förhoppningsvis få lite gjort :) Har shoppat en hel del som jag tänkte lägga upp här.

Imorgon börjar massage-kursen.. har haft sovmorgon varje måndag fram tills nu, men nu är det slut på det. Får se hur det går då :) måste gå upp 5 imorn bitti iaf, så det är nog bäst jag sover nu. Puss & Godnatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0