Ska jag, eller ska jag inte?

Funderar på om jag ska klicka hem det här Czarinna-ägget eller inte?
Det är Dagens vara på Bellme och det kostar bara 324:- inkl. frakt.

När vi var i Stockholm i September, tror jag, så gick vi på Make Up Stores höstvisning på Berns. Där visade dom  Czarinna-kollektionen och det fanns en jättestor kopia av ägget ovan på scenen. Det var mäktigt :) Ska leta fram några bilder från visningen och lägga upp på bloggen tror jag.

Dom senaste dagarna har varit förjävliga.. känns som att hela mitt liv håller på att vändas uppochner. Jag har lagt till med en fasad för att ingen ska se hur jag mår egentligen, inte ens jag själv. Jag försöker vara glad och intalar mig själv att allt är bra, men de är det inte. Vi får se vad framtiden har att bjuda på då, förhoppningsvis blir allt bra tillslut.. nu gäller det bara att orka ta sig igenom den svåra perioden :)

Pratar med Julia på msn, hon är i NY nu och där är klockan 8 :) Vilken äventyr hon har gett sig ut på.. jag önskar att jag får göra något sånt i framtiden, så jäkla roligt! Ska bli kul att följa Julias blogg under det här året hon kommer befinna sig i USA. Här har ni den.

Sleeptime nu va.. godnatt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

det kommer fixa sig madde, snart kommer allt bli bättre:)! <3

2009-11-04 @ 12:03:08
URL: http://csson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0