Måndag.

Den där glittrande cidern med tangelo (?) och ginger-smak har stått på mitt skrivbord och sett god ut sedan i torsdags.. nu kunde jag inte hålla mig längre. Har varit duktig och flyttpackat hela dagen så jag tyckte att jag var värd den nu :) Den var faktiskt ganska god, men den slår inte den gamla vanliga Xider X-mas :) Hyllorna och skrivbordet har börjat tömmas.. imorgon ger jag mig på mina 3 garderober! För vet ni vad? I helgen flyttar jag! :)

Ska iväg o sola med Carro snart.. det var halva priset på Meddo så då är det ju bäst att passa på! Ikväll blir det lite Ullared och Twilight :) Puss!

Kommentarer
Postat av: simone

Fin blogg! :)

2009-12-02 @ 07:57:12
URL: http://gmz.blogg.se/
Postat av: Anna-Viktoria

Den är så sjukt GOD!! =)

2009-12-02 @ 10:26:45
URL: http://annaviktoria.wordpress.com
Postat av: Marielle

Hej!

Jag har en gåta på min blogg. Om du svarar rätt har du chansen att vinna årets julklapp! Var med och svara rätt du med.



Ps. Jag kommer att ha 5 tävlingar innan jul, så du har ännu större chans att vinna! Ds.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0