Onsdag.

Har varit på begravning idag.. det gick bra, men fy vad jobbigt det är. Vi var på en begravning vid samma tid förra året, så nu får det vara slut med begravningar på en lång tid. Tycker inte om att se min familj vara ledsna, det är det som är den jobbigaste delen. Något som var lite coolt var att det kom en fjäril och flög över våra huvuden när vi var framme vid kistan och sa hejdå.. Maja har alltid tyckt om fjärilar och målat fjärilar till oss på hennes Grattis-kort. Hur stor är chansen liksom? :P Det var himla fint iaf, massor med blommor fick hon :) Efteråt åkte vi hem till Majas hus och åt smörgåstårta och pratade minnen, kändes konstigt när inte Maja var där.

Nu ikväll har jag varit ute o gått med Johanna :) Vi tog en sväng ner till Varamon.. skittrevligt verkligen, var så länge sen vi träffades nu så vi hade massor att prata om. Får vi göra om snart igen Johanna ;) När jag kom hem såg jag på Grey's med mamma och min bror, o efter det har jag bara legat här i sängen o chillat. Är helt slut egentligen, men har hållt mig vaken tills nu genom att kolla på youtube osv.

Imorn blir en rolig dag i skolan, så jag ska nog lägga mig nu så jag inte är allt för trött.. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0