Torsdag.

Fy vilken rolig dag det har varit idag :) Först en timmes svenska, då såg vi bara på film, sen en låång lektion mellan halv tio och halv fem typ.. då hade vi samarbete med frisörerna, så vi fick våra hår fixade. Jag blekte utväxten och klippte topparna o lite sånt, sen fixade jag naglarna på min frisörtjej. Hon ville inte ha förlängning så det blev spamanikyr :) Jag hade tur som hamnade med en så trevlig tjej.. och hon var visst från Motala hon med.

Slocknade så fort jag satte mig på bussen, sen sov jag tills jag var hemma i Motala. Älskar direktbussar som går från resecentrum i Linköping och ända hem till min gata här i Motala. Ikväll blev det en myskväll i min säng :) Hann även med lite shopping på Nellys rea som startade kl. 19 ikväll. Jag loggade in 19.00 och då var det så jäkla mkt folk så sidan var skitseg.. men tre varor hamnade i min varukorg iaf, och två av dom är nu påväg hem till mig :P

Ska sova nu, är helt död efter den långa skoldagen. Imorn är det fredag som tur är, då blir det lite fest med mina tjejer på kvällen :) Puss & Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0