Youth of the nation.


Min favoritlåt på tivolit, dock en annan mix än den dom spelar där :)

Jag är en sån person som alltid är glad och skrattar, fråga mina vänner får ni se. Jag har alltid varit sån.. men ibland kommer man ju in i perioder när man helt enkelt inte orkar vara den där positiva personen. Just nu är jag inne i en sån period, big time. Jag vill inte vara föör privat på bloggen men jag kan säga att det är väldigt jobbigt här hemma just nu, vi ska på begravning på onsdag och mina föräldrar ska flytta isär. Jag ser inte ens fram emot att fylla 20 eller att flytta hemifrån längre. Men det blir snart bättre, det blir det ju alltid :)

Jag bestämde mig för att börja kämpa nånstans, så imorse pallrade jag mig iväg till skolan.. det var faktiskt inte så jobbigt. Fick massor med kramar från tjejer i min klass och lärare, så det kändes bra :)
Iallafall.. jag har inte varit glad eller sett positivt på framtiden på jättelänge, men imorse när jag satt på bussen påväg till Linköping så började jag tänka på massor minnen från tivolit. Och då blev jag skitglad helt plötsligt, haha. Mitt älskade tivoli. Ingen förstår nog hur roligt det egentligen är, förrän man har testat på det själv :D Tiden går och snart är det 2 månader sedan jag lämnade tivolit för sista gången det här året, och det närmar sig nästa säsong lika snabbt. Nästa sommar kommer bli bästa någonsin!

Jag har precis betalat min första hyra. Känns skitbra :D det börjar närma sig flytt nu och jag försöker verkligen att tänka positivt och se fram emot den dagen jag flyttar. Jag måste tänka på mig själv lite nu och det här är något jag längtat efter länge :) Imorgon har jag sminkprov i skolan.. min kusin Julia ska hänga med mig och vara min modell, efter det ska vi till Ikea och kolla på småplock till lägenheten. Får se vad som får hänga med hem :)

Ska fixa lite smågrejer inför imorgon nu, sen sova. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0