Bartenderutbildning.

I framtiden vill jag gå en bartenderutbildning. Gärna Grabbarna Grus Bartenderskola i Ayia Napa, Cypern :) Tills dess ska jag ha min egen bar @ home. Ända sedan jag var liten har jag älskat att blanda till drinkar, men nu när man snart har åldern inne för systemet kan man ju göra det hela lite roligare ;) Grejerna ovan går att beställa här.

 

 

1. Parasoll, 144st. 45:-
2. Rosa cocktailsil. 89:- Finns i fler färger.
3. Sugrör med glitterpalm, 100st. 35:-
4. Barsked med gaffel. 56:-
5. Droppkork. 24:-
6. Rosa Boston shaker i metall. 185:- Finns i fler färger.
7. Jigger, 2-4cl. 57:-
8. Citruspress. 179:-
9. Plexi-hållare för shotrör, 210:-. Shotrör 24 pack, 35:-
10. Isskopa i metall. 74:-


Kommentarer
Postat av: Debbie

Tja, om du inte gillade den kanske det är tveksamt om du gillar den här chokladen. Men jag tycker det är en god brytning med yoghurt! :D

2009-10-27 @ 14:47:48
URL: http://debbie.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0