Heeyo Captain Jack.

Vilken trevlig dag det här blev tillslut :) Tog en promenad in till stan vid 5 tiden med Carro och Sara, köpte present till Forss som har 20 års-fest på lördag. Gick runt lite, sprutade på mig lite av min favoritparfym inne på Kicks, kollade på jackor osv. Sen fick vi skjuts av pappa till solstället på Storgatan, och då solade vi i 20 min innan det blev en promenad hem. Det kommer bli riktigt nice sen när jag bor precis vid storgatan, då kan vi gå o sola och sen avsluta med en bastu och myskväll hemma hos mig :) 32 dagar kvar, hihi.

Avslutar blogginlägget med en nice tivolilåt! Nu ska jag gå ner och prata med mamma o se på Rosa bandet-galan och Debatt, eftersom Kissi och Linda Rosing är med. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0