Maddiies.blogg.se 3 år !

Maddiies.blogg.se fyller 3 år! (3 år och en vecka egentligen, men jag missade helt det här förra veckan) så nu blir det lite nostalgi. Man har trots allt fått följa mig från fjortis till... aa, det jag är idag, haha :D Olika pojkvänner, olika skolor, olika vänner, olika hårfärger, olika klädstilar osv. Ganska kul egentligen :)

Här är ett utdrag från ett blogginlägg som jag skrev för exakt 3 år sedan:

"vad har hänt mer idag. hmm, kom hem.. såg på tv med mamma o åt pannkakor :)
suttit vid datorn ett antal timmar, fixat till mej o städat lite smått.
sen om pluttilutt älskling hit, o vi låg bara i min säng typ, tittade på tvn, brottades, satt vid datorn osv :P
fast det blev typ inga pussar eller nåt =/ får inte smitta honom, ooh.
o sen åkte han väl hem vid nio ungefär, o då somnade jag direkt typ, helt slut :P
sov tills nu typ. läser lite aftonbladet o sådär bara :) sen blir det att sooova länge.

ingen skola imorn heller, pallar inte.. o denice har också blivit sjuk nu så :/ då är det inget roligt i skolan.
synd att man missar mu-dagen o allt bara, hade varit roligt att vara med.
o sen får ja se om de blir fest på kvällen, beror helt på hur jag mår..
kanske inte så bra att sitta o dricka om man har 49 grader i feber kanske :P
nej, annars får det bli en hemmakväll, precis som förra fredagen.

nae nu är det sovtime,
puss o gonatt :)"


49 grader i feber? Fy fan, det kan inte ha varit kul alltså.. hahha :D


Såhär såg min första header ut som jag gjorde haha,
det är tur att man har lärt sig lite sen dess ;)


Kommentarer
Postat av: Kenny Silver

Schwoom, du länkar mej !? =) Tack !! Men varför !? .. HiHi ..

2009-10-26 @ 23:48:32
URL: http://kennysilver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0