Måndag.

Shit vilken panik jag fick när jag vaknade för 20 minuter sedan! Inatt var det tänkt att jag skulle göra klart bloggdesignen, gå och borsta tänderna, ställa klockan på halv 9, och SEDAN sova.. Men såklart somnar jag under tiden jag gör bloggdesignen, haha :D Så nu vaknade jag med kläderna på, huvudet brevid dataskärmen och 4 missade samtal från Carro (det var tänkt att hon skulle ringa och se så att jag var vaken.. men jag hade glömt att sätta på ljudet, hahaha).. och klockan är 10! In på ticnet's hemsida det första jag gör, ringer upp Carro.. och nu, 20 minuter senare har vi två biljetter bokade på bästa plats :) Nu är det dags att återuppliva lite minnen från april -07!

Hade tänkt åka till stan idag eftersom jag fick in pengar från älskade csn inatt.. 21 tusen, poff! Men jag tror jag ska göra lite nytta här hemma istället, kanske ta en promenad med Carro eller träffa Denice, Anders och vovven :) Jag ska ändå spara det mesta av pengarna, så då är det ingen idé att åka in till stan och bli shoppingsugen.

Ska fortsätta lite med designen nu då.. och gå o borsta tänderna med kanske :D Puss, M.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0