What's new?

Maddiie is back :) Jag har insett att Maddiies.blogg.se is the place to be.. - the Stylist.blogg.se är helt enkelt inte jag, jag vill kunna skriva om allt möjligt och inte bara smink, kläder osv. Jag testade att göra en helt ny blogg också, men nae.. jag tröttnar direkt. Och trots att jag inte har bloggat här på ett bra tag fortsätter ni att gå in här varje dag ändå.. jag förstår inte varför, men jag får väl ta det som en komplimang :P

Såå.. what's new? Tivolisäsongen är slut, nu går jag i Hv2sty, det är slut mellan mig och Robin, jag är blond igen sedan 3 månader ungefär, jag fyller 20 om en månad.. och så den största nyheten: Jag flyttar hemifrån om mindre än två månader :D Det är mycket som händer i mitt liv just nu, och det vill jag dela med mig av här i bloggen. Så fort jag får lite tid över ska jag göra ny design och sen kör vi!


Min lägenhet !
Vindsvåning, 43kvm, walk-in-closet, bastu och nyrenoverat badrum :)

 

 

Tivolisäsongen är slut. Nästa sommar ska jag åka med dom under flera veckor i streck, då bloggar jag under tiden vi utforskar Sverige :)
Vi har börjat med nagelförlängning i skolan. Bilden ovan är från i tisdags när Sara var min modell, det där var andra gången jag gjorde naglar.. det är jättekul!
Här sitter hela hv2sty med sina modeller och gör nagelförlängning. Fibernaglar med vit tipp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0