23 juli.

Ibland känns det som jag skulle behöva en anonym blogg någon annanstans för tankar och känslor som jag inte vill att någon som känner mig ska läsa. Det man skriver i den bloggen är mest nonsens och skitsnack, men man slipper ha de förvirrande tankarna surrandes i huvudet hela tiden. Jag skulle verkligen behöva skriva av mig lite nu känner jag..

Förutom allt som jag går och tänker på mår jag ganska bra :) Ska snart börja fixa till mig, om lite mer än 1 timme ska vi till Linda & Martin. Frågan är vad man ska ha på sig.. alla mina kläder hade jag med mig till skåne, så dom ligger i tvätten. Kanske hittar något i H&M-paketet som jag hämtade ut i förrgår.

Imorgon drar jag, Robin och Denice till Liseberg :) Minns inte när jag var där senast, tror det var det året som Kanonen var ny. Typ 5 år sedan kanske? Så det ska bli skitkul faktiskt.. Jag är ju van att bara få stå och kolla på när alla andra åker karuseller, nu ska jag få åka lite själv också ;) Nere i Göteborg möter vi upp Anders, en kille som vi träffade under dagarna i skåne, så hänger han med oss in på Liseberg. Igen bloggning imorgon alltså!

Dags att hitta något att sätta på sig. Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0