En dröm om Blondinbella.

Godmorgon! Jag vaknade för ungefär en halvtimme sedan. Skulle egentligen gått upp 8 och tagit en morgonpromenad, men det blev inget med det som vanligt :D Inatt drömde jag en minst sagt skum dröm om Stockholm och Blondinbella.. jag och en kompis, minns inte vem det var, gick förbi henne och då vinkade hon och sa "åh där är några av mina fans" då vinkade jag tillbaka, fnissade och blev helt galen för att spela med. Sedan gick jag fram till henne och sa "du tror det va?" och gav henne en mördarblick, hahaha. Jag och min kompis gick vidare, och sen dagen efter stog det på löpsedlarna att Blondinbella sökte efter mig och gav pengar till den som hittade/mördade mig. Så jag och min kompis tog tåget hem och då vaknade jag :) Älskar sånna där drömmar :D

Idag ska jag få en hel del gjort. Skulle egentligen vilja ligga på stranden hela dagen, men det får vänta. Måste packa upp väskan från helgen, lägga in massor kläder i garderoben som jag rev ut igår när jag letade efter min bikini, och baka cupcakes :) Vägrar låta rummet bli som det var förut, så nu är det städning en gång i veckan som gäller! Ikväll ska jag nog sova hos Robin, har inte gjort det på 2-3 veckor eller nåt.

Fick ett himla trevligt paket på posten idag, visar bilder senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0