Hamnfestivalen i Enköping.

Nu är jag hemkommen från tre dagar i Enköping. Den här gången har varit den bästa och den sämsta på samma gång - bäst eftersom jag hade med mig robin, vilket underlättade massor. Han kunde springa och köpa mat till mig om jag var hungrig, hämta flera flaskor med vatten och stå vid mig när det inte var något folk för att tiden skulle gå snabbare. Det är ju såklart mycket lättare att sova borta om Robin är med också. Denice var också med vilket var skitkul :) Visserligen träffas man inte så mycket under dagen, eftersom man jobbar typ 15 timmar i streck med några få 10-minuters raster.. men efter stängning gick vi runt lite på marknaden (vi stängde halv 2 och marknaden stängde 2) och låg o pratade i bilen tills solen gick upp. Anledningen till att det varit den sämta jobb-helgen beror på att min mobil försvann.. så sen i lördags förmiddag har jag varit utan mobil. Usch, man känner sig helt lost utan mobil ju. Som tur är har jag fixat jobb mellan 8:e och 17:e juli, vilket kommer ge mig en ganska stor summa pengar. Då har jag äntligen råd att köpa mig en ny mobil :) Tidigare har jag lagt upp mig på abonnemang och betalat på mobilen varje månad under 12 månader, men det är bara jobbigt. Räkningarna brukar alltid bli så dyra i slutet av månaden då :D Det har även hänt lite andra grejer i helgen som jag önskar inte hade hänt, men men. Nu siktar vi in oss på nästa gång istället.. då blir det bland annat Kivik och Sjöbo :) Har vi tur åker vi husbil också, riktigt nice. Får hoppas på fint väder med!

Mina stackars fötter är lite svullna efter 30 timmar stående i stekande sol, så jag ska gå och ta hand om dem nu. Sen ska jag sätta på en film och bara chilla :) Man uppskattar verkligen vardagssaker som kallt vatten och en mjuk säng när man kommer hem, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0