Hos mig just nu.

Såhär ser det ut hos mig just nu. Ligger tvåa i en turnering som från börjar var 6000 personer. Jag tror att Robin ångrar lite att han lärde mig poker, haha. Det är paus nu men snart börjar det igen.. Jag ska satsa på the big bucks. Önska mig lycka till :)

Update:

Inte för att någon bryr sig, men jag är fortfarande kvar i turneringen :D 25 spelare kvar!

Update 2:

Fortfarande ingen som bryr sig, men: Jag hamnade på plats 17. Jäkligt bra med tanke på att det var 6000 spelare och jag bara är en liten newbeginner från Motala. Pappa, Robin och Martin har varit uppe och följt matchen.. tyvärr slutade det ju inte riktigt som jag ville. Nu funderar jag på vad jag ska göra för dessa ~15 kronorna som jag vann? Tuggummin kanske? Skaplig timpenning det där, får 15:- för över 4 timmars spelande. Men äsch, roligt är det. The big bucks får vi ta nästa gång. Nu ska jag krypa ner här under täcket, imorn står hjärt- och lugnräddning + idrott på schemat. Skitkul. På eftermiddagen ska jag försöka hinna med lite shopping på Vero Moda, eftersom den affären ska stänga i Motala.
Sov gott !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0