Jobb i 10 dagar.

Imorgon kväll drar jag, Denice och Robin iväg till Blekinge/Skåne och jobbar. Tänkte skriva upp mina tider här, mest för min egen skull, men också för mina vänner så ni vet när jag är ledig/kommer hem :)

Onsdag - 14.00 - 24.00
Torsdag -
10.00 - 24.00
Fredag -
13.00 - 24.00
Lördag -
11.00 - 24.00
Söndag -
11.00 - 22.00
Måndag -
15.00 - 24.00
Tisdag -
10.00 - 24.00
Onsdag -
10.00 - 17.00
Torsdag -
12.00 - 01.00
Fredag -
09.00 - 22.00

Först ska vi till Hästveda, sedan till Ronneby, Kivik och sist Sjöbo :) Det ska bli roligt, men det kommer nog bli sjukt jobbigt också. Sist när vi var iväg o jobbade och hade jobbat två dagar i rad sa vi att om vi hade varit tvugna att jobba en tredje dag skulle vi nog dö, haha. Den här gången jobbar vi 10 dagar i rad! Men den här gången har vi dock mycket bättre tider, så jag hoppas det kommer gå bra :) Jag har fått ett nytt SIM-kort och tagit en av de gamla mobilerna vi hade liggandes här hemma, så nu kan ni nå mig om ni vill. När det är dåligt väder brukar det inte vara så mycket folk, så då uppskattar jag om ni underhåller mig lite ;)

Jag håller på att packa förfullt här hemma. Det är ju lite att tänka på när man ska vara borta i 10 dagar. Såhär länge tror jag inte att jag har varit borta från Motala förut om jag ska vara ärlig. Har bara varit utomlands en vecka i taget alla gånger, och alla läger jag varit på när jag var liten höll nog på i max 1 vecka.

Nu ska jag packa klart det sista för ikväll och fixa mina mina naglar
(det är ingen idé att göra någon fin lackning när man ska iväg och jobba, men jag ska lägga lite gelé på så dom håller lite bättre, och måla fransk manikyr så att dom ser någorlunda fräscha ut iaf ) sen ska jag sätta på Good Luck Chuck. Har sett den en gång förut och då tyckte jag att den var sådär.. men igår när jag och Robin kollade på Comedy Central var det en skitrolig ståuppkomiker som vi kollade på i över en timme. Eller jag kollade iaf, Robin somnade ganska fort :D Men han var skitbra iaf, så jag kollade upp vem han var och då var det Dane Cook, han som spelar Charlie i Good Luck Chuck. Eftersom Dane Cook ser bra ut tänker jag ge den filmen en andra chans, haha ;)

Blir nog något mer inlägg innan jag åker, vi åker inte förrän på eftermiddagen imorgon. Puss & Godnatt :)

Dane Cook.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0