Lovely cupcakes + bilder.


Detta är vad jag har roat mig med ikväll i väntan på att Denice ska komma hit :) En till varje familjemedlem och så en till Denice.. tanken var att vi skulle ta med varsin ner till hamnen när vi ska dit och ha det mysigt ikväll, men frågan är hur man fraktar dessa kletiga cupcakes :D

Dom här cupcakesen gjorde jag i förrgår innan jag, Robin och Denice åkte ner till hamnen. Riktigt smarriga kan jag lova ;)

Här är en bild som vi tog i torsdags kväll innan vi åkte hem. Så himla mysigt med musiken och alla lampor! Hoppas att det blir lika fint väder senare ikväll :) Bilden är lite suddig eftersom jag inte riktigt förstår hur vår systemkamera funkar.

Passade även på att ta en bild på mina naglar som jag fixade i onsdags :)
Dom har hunnit bli lite avskavda nu men ni ser ju ganska bra iaf.

Nu ska jag gå och städa efter mig i köket, fräscha till mig lite och ta en första drink. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0