Nu bär det av.

Det här blir mitt sista inlägg på 10 dagar. Jag som börjat blogga ganska mycket på sista tiden kommer nog få lite bloggabstinens under tiden jag är borta, haha :) Tyvärr hinner jag inte kolla upp numret till Twitter, annars kunde jag ha uppdaterat lite från resan. Ni nya läsare kan ju gå in i min gamla blogg och läsa om ni vill, så får ni en närmare presentation av mig :) ---> Maddiies.blogg.se! Dusch, hår, smink och packning är klart. Nu ska jag bara äta och packa ner maten i frysväskan, sen är jag klar. Igårkväll fixade jag naglarna med rosa tippar och lite glitter, tyvärr blev ju det helt förstört under natten då det tydligen inte hade torkat helt när jag gick och la mig. Typsikt. Men jag tar med mig lite lack så jag har något att roa mig med ikväll, vi börjar ju inte jobba förrän imorgon eftermiddag :)

Nästa blogginlägg blir den 18 juli, ha det bra tills dess :) Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0