Sleeptime.

Förstår inte varför jag fortfarande har fler läsare på min gamla blogg? haha :D En massa pokerinlägg är väl iaf roligare än inga inlägg alls?

Nu är det dags att sova.. jag är så extremt trött. Och såklart börjar jag kl. 8 imorn också, usch. Men på första lektionen ska vi repetera manikyr, så det ska bli kul :)
Jag har hunnit med en hel del shopping idag iaf ! 4st hårgrejer, jordgubbsläppglans från yves, en rosa tröja, underkläder, väska, två par svarta tights, ljusblå skjorta, ögonskuggspalett och så lite andra smågrejer. Ni får se lite av grejerna imorn tänkte jag, såhär mycket har jag nog inte handlat sammanlagt det här året.. om man bortser från alla traderafynd ;) När jag kom hem till Robin förut efter skolan somnade jag direkt. Sov nog i över 1½ timme. Så går det när man sitter uppe halva natten! Tänkte precis skriva att jag sluta med att sitta uppe sådär sent, men nu ser jag att klockan redan är halv 1 :/

Bäst att jag går och lägger mig nu. Kommer vara lika död imorgon annars. Sov gott !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0