Tisdag.

Nu var det en vecka sedan jag bloggade sist, fy vad dålig jag har blivit på det här. Jag antar att jag prioriterar viktigare saker när det är såhär fint väder som det har varit :) Inte idag dock.. men det har varit ganska skönt att svalka sig lite faktiskt, igår var det hemskt. Bussen jag åkte med hem hade ingen luftkonditionering, så det var som en bastu vilket ledde till att jag hade huvudvärk resten av dagen. Robin och jag åkte o tog varsin mjukglass i borenshult för att kyla ner oss lite igårkväll, riktigt mysigt var det. Värre är det med nyttiga livet, haha. Det tänker jag inte ens skriva om här i bloggen för mina matvanor just nu är katastrof :D En glas hit, och en glas dit. Och så blir det ju sunkmat när man åker iväg o jobbar som jag gjort. Får ta tag i det snart, när jag orkar ;)

För övrigt har jag köpt löshår, blont löshår, för här ska vi bi blonda igen! Jag är inte jag när jag är brunett.. hängde ni med? Jag är född blondin och ska vara blondin iaf :) Om nån har tips på hur man lättast går från rödbrunt hår till platinablond får ni gärna dela med er utav dom!

Jag är pank igen också, haha. Ullared är farligt alltså :D Där rök mina pengar. Dock fick jag med mig en massa fint hem.. kan visa upp det här i bloggen om jag har tid :) Väldigt mycket smink för 500:-, mjukisbrallor, koftor, väggdekorationer, nagelgrejer, drinkmix, en hatt och grejer från Hawaiian tropic var lite av det jag köpte.

Nae ni, nu ska jag sätta mig och locka håret med min nya locktång (som även den är köpt i Ullared :P).. det blir sånna där våglockar ni vet? Riktigt fint. Tänkte göra mig lite extra fin eftersom vi ska hem till Elisabeth imorgon på lunch och lite avslutning :) Imorgon kommer jag även få reda på om jag ska jobba i helgen eller inte.. hoppas verkligen det! Jag behöver fylla på plånbloken igen, och den här gången skulle vi jobba i Stockholm isåfall. Gratis resa dit är ju inte helt fel :) Isåfall åker vi en dag innan för att shoppa lite. Hoppas hoppas!

Sov gott! Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0