Torsdag.

Ärligt talat, har vi kommit in i nån "alla hatar madde-period" eller vad är det frågan om.. Fy fan vad trött jag blir på folk. Det är härligt väder och lov, då ska man inte gå runt och gnälla. Förstår mig inte på sånna där negativa människor :P

Jag tänker inte låta dem förstöra min dag iaf. Jag har mått jättebra idag :) Hade en jättekonstig dröm inatt om tivolit, alla rumäner och chefen, haha. Chefen ville mörda mig genom att snurra karusellerna skitfort när jag satt i dem, som tur är räddade Marian mig hela tiden :D Massor specialeffekter var det också, haha. Iallafall, jag gick upp tidigt imorse och packade upp väskan som jag hade med mig till stugan, sen har jag fixat lite med tvätten och ska snart dammsuga. Skulle träffat J för lite solning idag egentligen, men det blev inget med det, så nu får jag fördriva tiden med annat. Funderar på att baka lite cupcakes igen.. Gjorde det i helgen och dom blev jättegoda, uppskattade och helt okej fina för att vara första gången ;) Ett paket med lite cupcakesdekorationer m.m. kom hem till mig i tisdags, så det måste jag testa :) Mormor och morfar kommer hit ikväll o fikar, så det passar ju bra. Efter det funderar jag på att dra hem till robin och sova där, utan varken dator eller mobil, så att jag slipper alla negativa människor ett tag :P

Har glömt att berätta att jag är färdig med mitt rum nu, blev det förra torsdagen. Nu saknas bara ett par tavlor på väggen :) Det blev skitbra. Väldigt mycket smink och sånt överallt, men det är så jag vill ha det :D Bilder kommer upp senare.

Nu ska jag fortsätta med städningen, och sen gå ut på baksidan o sola. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0