21/4

Jag är så jäkla glad just nu.. Om några timmar åker jag tillbaka till Norge, och den här gången har jag med mig Becci o Lollo :) Hade problem att hitta någon med bil och körkort som ville med, men Pontus kunde ställa upp som tur var.. dock är det inte han som kör utan hans kompis Peter. Dom åker från skåne kl. 7 och hämtar upp oss vid 10-tiden, sen har vi typ 8 timmars bilresa framför oss. Men det går nog bra, jag har datorn med mig tills vi når Norska gränsen iaf. Ska bli skönt att komma bort från Motala ett tag, älskar att vara ute på vägarna och träffa nytt folk. Kommer sakna Anton såklart, men vi börjar vänja oss nu.. förra helgen var ju han i Karlstad, helgen innan var jag i Norge och han i London. Man uppskattar tiden mer när man väl ses :) Jag är inte mycket för smör men Anton är verkligen världens finaste pojkvän.. När vi träffas är det inget puttinuttgull-trams utan mer "- Flytta på dig för fan" "- Käften", haha :D

Fastnade framför nån Wallander-liknande film på 1an. Är stolt över mig själv att jag vågar titta, trots att det är mitt i natten och jag är ensam. Måste dock duscha och packa det sista så det är bäst att jag sätter fart :) Nu kör vi!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0