30:- styck, eller 3 för 100:-

Snart är det dags igen :) Om 12 timmar sitter jag på bussen mot Linköping, sen tar vi bussen därifrån till Göteborg, och sedan en buss därifrån till Sarpsborg, där vi tillsist blir hämtade av Thomas som tar oss till Halden. Aa det är en jäkla resa jag har framför mig. Tror det kommer ta 11-12h allt som allt, men det är det värt :) Blev ju asförkyld när jag var i Moss i helgen, men det börjar bli bättre nu som tur är, så nu är jag redo att jobba lite igen! Den här gången åker jag med Johanna.. Ska bli skitkul att visa henne tivolit och allt vad det innebär.

Ligger i soffan och kollar på Pettson och Findus nu, haha.. Ibland är man lite småbarnslig, men det ska man va! Gillar inte människor som beter sig som 50 när dom är 20, visserligen gillar jag inte människor som beter sig som 14 när dom är 20 heller.. bäst är att vara lite lagom. Fast visst skulle det vara skönt att bara vrida tillbaka klockan sådär 15 år och bli barn igen :) Inga problem eller nåt. Jag har kvar en gammal bok som vi gjorde när vi slutade 6an.. där fick vi skriva vad vi ville bli och vart vi såg oss själva om 3, 5 och 10 år. Jag skulle ta studenten med bra betyg från Natur, plugga vidare till civilingenjör och bo granne med C, och så skulle vi ha ett stall med hästar och rida tsm varje dag. Haha, såå blev det ju inte riktigt kanske :D Men jag är glad ändå.. jag har världens bästa pojkvän, ett jobb som jag älskar, jag bor i en fin lägenhet och jag umgås bara med folk som får mig att må bra. Ne, jag är så jävla glad att det blev som det blev när det inte blev som det skulle ;)

Neehe, dags att sova snart kanske.. har mycket att fixa imorgon innan vi åker. Just nu längtar jag mest tills på måndag, då kommer jag hem och får träffa Anton igen. Herregud vad jag tycker om den där killen.
Sov gott, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0