Du och jag.

Jag är en sån jävla idiot. Just nu är jag glad, för jag har insett att problemet ligger hos mig själv, inte hos andra.. Jag ser allt på mitt sätt och skiter i hur andra ser på saken. Jag går omkring och retar upp mig på småsaker, analyserar och gör allting tusen gånger värre än vad det är. Och det värsta av allt är att jag vräker ur mig saker som jag egentligen inte menar. Förlåt. Hur kunde jag låta det gå såhär långt.. du är ju viktig för mig. Som Mathias sa igår "synd att det blivit såhär, det ska ju vara du och hon". Vi kanske har glidit ifrån varandra det senaste året, men vi SKA alltid vara vänner. Jag förstår om du inte vill prata med mig nu efter vad jag skrivit här, men att jag insett att jag har haft fel kanske är ett steg mot att vi ska bli sams igen.

Jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0