Eeelskling

Har haft så otroligt roligt i norge så det är inte sant :) Visst.. jag har blivit asförkyld, min mobil slutade fungera i lördags så jag har inte kunnat ha någon kontakt med de här hemma, och jag har saknat Anton, men annars så! Jag fick sova i min egen kupé dessutom.. med belysning, säng, värme osv. Värsta lyxen jämfört med lastbilarna som vi annars får sova i. Dock kommer jag nog aldrig få sova i kupé igen efter vad som hände i lördags natt, haha.. Alla rumäner/polacker som är i min ålder festade och sen fick dom för sig att dom skulle gå o hämta mig som låg och sov. Blev väckt av några tysta knackningar, men det slutade med att dom stog och bankade på min dörr och sjöng "I love you baby", haha.. och det här är alltså killar som knappt kan varken engelska eller svenska, och som jag inte sagt mer än "hej" till. Skickade "HJÄLP" i ett sms till Denice och Anders som låg i kupén brevid, och då hörde jag Denice skratta på andra sidan väggen.. tillslut kunde jag inte hålla mig längre så då låg jag där och skrattade ihjäl mig. Vågade inte gå upp och kolla ut, för hade jag visat mig hade dom aldrig gått därifrån. Dagen efter mötte vi chefen och hennes kille påväg till Esso (där vi lånade toan morgon och kväll för att slippa gå på bajamajorna), och chefen sa direkt "hörde att ni hade lite besök inatt", sen berättade vi vad dom sjungit och att dom ropat "eelskling", och hon bara skrattade.. tur att dom inte blev arga på mig iaf, trots att hela tivolit vaknade av killarnas bankningar, haha :D

Ne dom här 5 dagarna kunde nog inte blivit mycket bättre.. Om allt går som jag vill åker jag tillbaka till norge nu på torsdag, då blir det Halden fre-sön :) Men nu längtar jag bara hem till min egen säng och min favorit.. har precit åkt förbi Nykyrka så det är inte lång tid kvar tills jag får träffa honom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0