Ett avslut.

Igår tog det slut mellan Anton och mig igen.. Känns bara skönt, visst, jag blev ledsen först men det var mest för att jag trodde att det skulle hålla den här gången. Vi har haft det skitbra och jag tycker verkligen om honom, men all den där svartsjukan blev för mycket. Han sa själv att han mår bättre när han är själv, för då slipper han vara svartsjuk hela tiden. Och jag vill kunna prata med andra killar på msn utan att han blir arg. Man måste kunna lita på varandra. Det blir bäst såhär, och vi skilldes som vänner så det är skönt. Nu vet jag ju två personer som blir glada iaf, haha. Jag har verkligen försökt att skita i allt som har med C att göra, och det kan jag när jag åker iväg och jobbar.. men såfort man kommer hem så blir man påmind om allt hela tiden, eftersom vi har så många gemensamma vänner. Fick höra idag att hon gått o sagt saker om mig som inte är det minsta sant.. usch, jag förstår inte hur man kan göra så mot någon man känt i 15 år. Jag försökte bli sams, men just nu känns det ganska lönlöst. Hur kan man välja en kille framför en person man känt i 15 år? Äsch, jag ska släppa det där nu. Självklart blir man irriterad när en person sprider lögner, men det finns inget mer jag kan göra än att låta dom hållas. Hoppas det är värt det bara :) Nu längtar jag till nästa onsdag, då slipper jag den här hålan igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0