Tidsfördriv i kassan.

1. Sätt din musik på blanda.
2. Klicka på nästa knappen efter varje fråga.
3. Använd sångtiteln som svar på frågan.
4. Fuska inte.

1. Hur mår du idag? All the right moves
2. Kommer du komma långt i livet? Don't know why
3. Hur ser dina vänner dej? There she goes
4. Kommer du gifta dej? Here I am
5. Vad är ditt livs themesong? Bad Romance
6. Vad är ditt livs historia? Run this town
7. Hur är skolan för dej? Don't stop believin'
8. Hur kan du komma framåt i livet? Come away with me
9. Hur kommer imorgon vara? Leave out all the rest
10. Vad är det bästa med dina vänner? Billionaire
11. Vad finns i lager för nästa vecka? Wake me up when september ends
12. Vilken låt beskriver dig bäst? Love lockdown
13. Hur är det med ditt liv? Keep holding on
14. Vilken sång kommer spelas på din begravning? With or Without you
15. Hur ser världen dig som? When the children cry
16. Kommer du ha ett lyckligt liv? Mad world
17. Vad tycker dina vänner om dig? She's always a woman
18. Vilken låt beskriver den du är attraherad av? Keep on walking
19. Vad skulle du vilja säga till nästa generation? Watcha say
20. Har du en djup och mörk hemlighet? Everybody hurts
21. Brukar folk i hemlighet fantisera om mig? All the right moves
22. Hur kan jag göra mig själv glad? Ambitions
23. Kommer jag någonsin ha barn? Impossible (?)
24. Vad är några bra tips till mej? Umbrella
25. Hur kommer jag att bli igenkänd? Please forgive me
26. Vad är min danssång? Free fallin'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0