101129

Gick upp redan vid halv 10 nångång imorse, det är väldigt tidigt för att vara mig :) Ringde o avbokade min tandläkartid, kändes ganska onödigt att gå dit idag faktiskt.. dels är det skitkallt ute och dels hade jag andra planer. Fixade till mig o sen skjutsade pappa in mig till stan där jag mötte Juhanna. Vi gick runt o kollade i ett par affärer o sen tog vi varsin kyckling/chili-baguette på Med eller utan.. skitgott var det, länge sen jag åt där nu! Köpte en gosig tröja på Gina tricot, ett halsband, och sen en flaska vin o två cider med. Det är så smidigt nu när dom lagt arbetsförmedlingen precis brevid systembolaget.. Jag o Juhanna skulle in på arbetsförmedlingen o när vi ändå var där borta kände vi att vi lika gärna kan ta en sväng in på systemet också :P Visst, det kanske blir en del impulsköp (som min vinflaska jag köpte idag.. jag gillar inte vin, men flaskan var rosa så jag köpte den ändå), men sånt är alltid bra att ha hemma ifall man ska ut eller får besök på helgerna ;)

Har varit hemma i typ två timmar nu.. legat i sängen o vilat en stund o sådär :) Men om en stund ska jag försöka sätta igång med städningen.. Måste diska o såna grejer eftersom Victor kommer hit imorgon o då vill jag att de ska va fint, eller iaf att det ska gå att leva här hemma. Ser verkligen fram emot att han kommer hit :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0