101213

Robin bad mig söka på youtube efter den här låten nyss.. Och det är jag glad att jag gjorde för jäklar vad bra den är! Jag har hört den många gånger förut men aldrig lagt märke till hur bra den är. När jag lyssnar på texten får jag nästan tårar i ögonen alltså, den stämmer in väldigt bra på hur jag känner just nu. Känns typ som mitt liv har gått i konkurs eller vad man ska säga :P Men det är inget jag vill ta här, jag mår ganska bra i övrigt och jag lever ju efter "allting löser sig", "tänk positivt" osv. så det är vad jag tänker göra :)

Just nu ligger jag nyduschad på mage med huvudet vid fotänden av sängen, lyssnar på låten ovan och kollar på min fina julgran. Många tycker säkert att min julgran är hemsk, men den är precis så som jag vill ha den :) Att välja ett tema på julgranen och låta alla julgranskulor gå i en eller två färger är inte riktigt min grej.. det är precis lika fint med en sån gran, men om jag får bestämma så ska det vara mycket glitter, polkagrisar och alla möjliga färger. Det är sån jag är liksom - tjejig, glad, rolig och lite galen. Det enda som saknas just nu är sånna där blinkande lampor (såna som granen på torget i Motala har), då skulle den vara perfekt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0