101220

Säng.. Check! Täcke.. Check! Kudde.. Check! Victor.. Inte check :( 4 dagar kvar <3

Stan med Carro idag, va lite smakråd när hon skulle köpa julklappar :) Var inställd på att inte hinna träffa henne något förrän nästa år, så jag blev glad när hon hörde av sig o frågade om jag ville med. När stan stängde vid 19 kom pappa o hämtade mig så åkte vi till farmor o farfar och åt kvällsmat.. Är glad att jag har spenderat så mycket tid med dom på sista tiden, snart åker jag ju till Dalarna och då får jag inte träffa någon av dom på 10 dagar. Nu är jag hemma hos pappa igen och vi ska precis sova.. Det är nog sista natten jag sover här, imorgon eftermiddag ska jag träffa Denice och sen på onsdag har jag tvätt-tid och ska passa på att städa lite hemma. På torsdag ska jag packa o fixa det sista innan julafton, sen blir det nog uppesittarkväll hos mamma, på fredag vet ju alla vad det är för dag och på lördag åker jag till min Victor som jag saknar massooor!

Aja, batteriet på datorn dör när som helst så det är väl lika bra att släcka ner skiten. Puss.

Ska lägga i en röd toning imorgon så att underhåret blir mycket rödare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0