101226

Äntligen en lugn o skön dag. Har varit lite mycket dom två senaste veckorna och jag har knappt varit hemma nånting. Ikväll var jag inställd på att träffa Johanna, Cornelia och Denice, men Denice tyckte de va bättre imorgon så hon o jag ska träffas då istället. (Cornie o Johanna - vi får festa nån gång i början på nästa år istället!) Imorgon hade jag planerat att städa/packa, så nu gör jag det ikväll istället :) Ska laga mat nu och sen tar jag disken efter det, sen är det nästan färdigt!

Imorgon ska jag försöka gå upp tidigt o packa lite innan Denice kommer :) Sen är det inte många dagar kvar tills jag åker till Dalarna och Victor <3 Längtar så sjukt mycket.

Igårkväll firade min moster Helen :) Jag hade jätteroligt. Vi åt god mat, sen körde vi pingis i källaren, sen blev det efterrätt, lite skitsnack och sist Wii! Var hemma hos mig vid halv två ungefär, då la jag mig i soffan o kollade på nån film som var på tv:n, sen somnade jag.

Håller på att hungra ihjäl nu känner jag så jag ska börja med maten nu :) Bloggar mer senare, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0