101231

2010 sjunger på sin sista refräng. Jag sitter hemma hos mamma med henne, Kjell och Victor och ser på film :) För första gången på 4-5 år är jag hemma på nyårsafton.. tyckte att det passade bra som avslut på det här året. Jag har på mig min nya gosiga sidenpyjamas som jag köpte på rean, ett av de bästa köpen i år tror jag :)

Den här veckan har jag bara tagit det lugnt och laddat inför det nya året. Victor kom till mig i tisdags kväll.. vi har sovit länge på morgonen, gjort det fint hemma, och bara haft det mysigt de senaste dagarna :) Visst att det är skönt att sova bort halva dagarna, men nästa år vill jag försöka få bra sovrutiner.. jag är trött på att vara uppe till 3-4 och vakna 12-13 på dagen. Jag vill få lite ordning på saker och ting!

Snabb summering av 2010:

Januari och Februari - Det hände inte speciellt mycket i mitt liv, jag försökte vänja mig vid att bo själv och var med min pojkvän.
Mars - Konsert i Stockholm med Carro. Åkte till Norge med Denice o Anders och jobbade på mitt älskade tivoli för första gången.
April - Var iväg och jobbade rätt så mycket. Hoppade av skolan.
Maj - Var i Norge hela månaden. Firade 17 Maj i Trondheim.
Juni - Matte och jag var tillsammans väldigt mycket. Besökte väldigt många städer.
Juli, Augusti - Tivoli, tivoli, tivoli. Underbart och väldigt jobbigt på samma gång.
September - Sista månaden på tivolit, mådde ganska dåligt och jag kände att min kropp sa ifrån. 29 september kom mamma och Kjell o hämtade mig, vi tog vägen förbi Tylösand och livet kändes ganska bra, trots att jag åkte ifrån en person som betydde väldigt mycket.
Oktober - Anpassade mig till verkligheten. Mådde bra.
November - Fyllde 21 och vinterdepressionen smög sig på. Victor kom till mig i slutet på November och gjorde allting lite lättare :)
December - Försöker få ordning på saker i mitt liv, spenderar mycket tid med familjen och Victor.

Tack för det här året allihopa! Jag är glad att jag har er. Nu ser vi till så att 2011 blir tusen gånger bättre :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0