101215

Kan inte fatta att jag har varit hemma från tivolit i 2½ månader redan.. På ett sätt känns det som att det som att jag varit hemma mycket längre, och på ett sätt känns det som jag kom hem igår. Saknar det så otroligt mycket, speciellt dom 2 månaderna i Norge och tiden med Li Hellqvist <3

Handbollen som går på 4an varje kväll filmas i Lillehammer.. Där var jag, Lollo, Becci, Pontus och Pele nångång i mitten på april. Det var precis i början av säsongen och allt var underbart. Sen gick det utför kan man väl säga.. Mattias och jag hade några roliga stunder och Cornelia o jag gjorde mycket kul tillsammans, men annars förknippar jag mest slutet av säsongen med skitsnack och idioter. Tur att jag hade Ioan annars hade jag nog inte stått ut.

I vilket fall som helst så är tivolit det roligaste jag varit med om i hela mitt liv, och jag ser verkligen fram emot nästa säsong :) Ingen aning om hur nästa säsong kommer bli.. Min bror kanske ska med, Denice och Victor också hoppas jag :) Sen hoppas jag att ett par människor skippar skitsnacket och beter sig som vuxna människor. 3½ månad kvar, nedräkningen har börjat!


Vi påväg till Lillehammer :)

Jag skrev för ett par dagar sedan att jag ska försöka låta bli "chill-mood" ett par dagar, och få lite gjort här hemma istället. Veckan började skitbra med att jag försov mig och missade ett möte som jag skulle på hos Arbetsförmedlingen, sen gick jag på min kusin Gustavs lucia i Södra skolan, skitmysigt, och på kvällen sov jag hos mamma :) I tisdags fixade jag o världens bästa mamma med lite papper, är så glad att jag har henne för själv är jag så dålig på sånt där. Efter det fick jag veta något tråkigt o sen dess har jag varit ganska nere.. Jag och pappa sov hos farmor o farfar mellan onsdag o torsdag, minns inte sist jag sov där så jag passade på att njuta så mycket jag bara kunde eftersom det kan dröja minst lika lång tid tills nästa gång. Idag (ons) gick vi upp tidigt och åt frukost allihopa, sen sov jag en timme och sen åkte jag o farmor till sjukhuset och till Östenssons o handlade :) Åt mat hos farmor o farfar, sen somnade jag i soffan igen. Blev hemskjutsad, pratade med Victor i en timme eller två, sen somnade jag om IGEN. Vet inte vad det är med mig.. tror att allt som händer i livet just nu gör mig helt slut psykiskt så att jag bara sover o sover. Iallafall.. när jag vaknade tog jag en macka o kollade på Bonde söker fru, sen ringde Victor igen o vi pratade tills nu :) <3 Jag trodde inte att det fanns killar som honom, han är precis vad jag behöver. Min lilla "delicious cum", hahaha.


Tycker Victor är skitsnygg på den här bilden!

Har tänkt väldigt mycket på Carro idag, vet inte riktigt varför :D Kommer du ihåg när vi träffades? Jag började i mitten på terminen i 6års, så jag kände mig lite utanför först men du var den första som kom fram till mig o ville lära mig att göra en vanlig fläta. Sen ville jag ha min "prick" på golvet brevid din, men du blev nog rätt trött på mig efter ett tag för jag satt o pillade på din i ena hörnet så den blev förstörd, haha :P Sen gick vi i olika klasser i 1an o 2an, men vi lekte ändå med varandra på skolgården. Den 15 november när vi gick i 2an sa jag till dig att jag fyllde år, så dagen efter på matrasten gav du mig en grön liten låda med lite lera i.. (har fortfarande kvar den). Även om vi inte träffas så ofta nu för tiden så kommer du alltid betyda mycket för mig :)

Kommentarer
Postat av: carro

åhh <3 kommer så väl ihåg att du förstörde min fina prick haha ;D du kommer alltid va en av de bästa för mig oavsett våra motgångar <3

2010-12-16 @ 15:07:07
URL: http://csson.devote.se
Postat av: Los hamnar efter Victor!!

En annan som är vuxen, vad betyder :P:D. Men hur fan kommer Du ihåg allt från Kindergarten? Har inte dagissnuten tagit dig än? Dags för sömn nu, men jag har koll!



Orolig förälder!

2010-12-16 @ 20:13:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0