Mitt 2010.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ganska mycket. Var borta flera månader från min familj och mina vänner, besökte 30 städer och mognade väldigt mycket. Var på Konsert i Stockholm m.m.

2. Höll du några av dina nyårslöften? Nae, som vanligt.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja :)

4. Dog någon som stod dig nära? Nae!

5. Vilka länder besökte du? Sverige och Norge

6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011? Väldigt många saker.

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? Minns inga speciella datum, bara många händelser som jag alltid kommer minnas.
8. Vad var din största framgång 2010? Jag hoppade av skolan och insåg att det inte var betygen jag behövde jobba med, utan mig själv.. Jag var borta från Motala i 6 månader och hittade mig själv kan man säga :)

9. Största misstaget? Har lärt mig att ärlighet varar längst, ångrar att jag inte varit helt ärlig hela tiden.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Jag mådde dåligt i september när jag svimmade och var yr till och från, men nu är det bättre. Förutom det har jag bara varit förkyld ett par gånger.

11. Bästa köpet? Min rosa dator :)

12. Vad spenderade du mest pengar på? Jadu.. Nästan alla mina pengar har gått till hyra, MOBIL och räkningar. Förutom det har jag väl köpt "lite" kläder, skor, väskor och sånt kul :D

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Har varit väldigt glad det här året :) Är så glad att jag har min familj, mina vänner och Victor.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? I gotta feeling, All the right moves, Stereo Love m.fl.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare

16. Vad önskar du att du gjort mer? Träffat mina vänner

17. Vad önskar du att du gjort mindre? Sovit, slösat pengar.

18. Hur tillbringade du julen?
Firade först hos mormor & morfar med mamma o martin, sen på kvällen var vi hos farmor o farfar med pappa, peter, annelie, emilia, gustav och vilmer <3

19. Blev du kär i år? Ja :)

20. Favoritprogram på TV? Har inte sett så mycket på tv i år, men jag har sett endel på That 70's show och Ghost whisperer.

21. Bästa boken du läste i år? Mina självkänsla-böcker.

22. Största musikaliska upptäckten? Att spela gitarr är svårare än vad jag trodde.

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Jag fick mest pengar, och det var det jag behövde mest.

25. Något du önskade dig men inte fick? Jag önskar mig väldigt mycket, men det är saker jag vill köpa åt mig själv nästa år.

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Var i Linköping med mormor, morfar och mamma, sen gick jag på stan med farmor och avslutade dagen hemma hos farmor o farfar med pappa, martin och Annika :)

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Bättre ekonomi, mindre skitsnack och bättre hälsa.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? I år har jag klätt mig roligare än tidigare år.. snygga t-shirtar, olika material på tights, underbara skor, väskor osv :)

29. Vad fick dig att må bra? Att resa och se "världen" :P Och min familj, vänner och pojkvän såklart.

30. Vilken kändis var du mest sugen på? Vet faktiskt inte.. Joel Kinnaman tror jag.

31. Vem saknade du? Saknar människor som jag har lärt känna den här sommaren, gamla vänner som jag inte träffar så ofta nu för tiden, Maja och gammelmorfar <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0