Lördag

Ni är många som har tjatat på mig att jag ska blogga oftare, så okej då.. jag ska försöka :D Dom tidigare försöken har ju inte gått speciellt bra men nu har jag ny dator som får hänga med mig till skolan varje dag så nu kanske det kommer gå bättre.. Internet var ju sjukt segt på min gamla dator så jag orkade helt enkelt inte sitta o vänta 10 minuter för att logga in på blogg.se. Men nu så :)

Alltså jag känner mig så jäkla nöjd ikväll.. ligger o chillar i soffan framför en av världens bästa filmer - Tillbaka till framtiden 2, äter vindruvor, dricker rabarbersaft, har tänt massor ljus, känner mig väldigt ofräsch efter gårdagens festligheter men who cares.. och det bästa av allt: det är lov!
Snöstormen utanför fönstret gör så att man inte känner att man kastar bort dagen när man bara ligger här o gör ingenting, inga måsten eller nåt.. Gött :D Ibland gillar jag snö lite, så länge jag är inomhus iaf!

Snart ska jag fixa något att äta och städa upp lite här hemma.. det är mycket skönare att mysa i soffan om det är fint runt omkring ju :) Frågan är vad man ska göra för mat ikväll?

Btw. tack tjejer för en rolig kväll igår.. jag har många filmer på mobilen som minnen, haha :D

Hörs då, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0