Tisdag.

Godmorgon :) sov länge idag för jag och Carro gick inte o la oss förrän 7 imorse.. fy vilken rolig natt vi har haft! Dreadsen tog 500 år att göra eftersom vi tog en miljon pauser i timmen ungefär, haha. O sen var vi ute o gled lite med dunkande musik i världens coolaste bil.

Nu ligger Carro o sover och jag ska precis börja fixa i ordning lite här hemma och plocka fram fikat, för om en timme kommer mina kusiner hit o fikar lite :) Ska bli mysigt! Sen får vi se vad som händer.. hade planerat att åka hem till huset o städa mitt rum, men det känns som min lägenhet är i större behov av en städning. Ikväll blir det iaf träning med Cornie!

Imorse när jag vaknade hade jag fått ett sms från min chef på tivolit.. hon skrev att det snart är dags för tivolisäsong 2010, och frågade om jag ville jobba :) oh.. vad jag har längtat efter det där smset! Kan inte förstå att jag har varit borta från tivolit i 5 månader nu. Hela den där världen känns så långt bort; lastbilarna, pawel & åsa, ont i fötterna efter att ha stått upp i 16 timmar, resorna, pengarna osv. men snart är det dags igen och den här sommaren kommer bli bästa ever :D

Neeehe, bäst att sätta fart. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0