Sleeptime.

Tror fan det är dags att fixa lite mer kanaler snart! Eftersom det varit läskiga program på 4an efter att Johan Falk tog slut, har jag bläddrat mellan 1an och 2an.. Det var nåt skit där dom läste kärleksdikter och nu är det Saltön, som måste vara det sämsta program som nånsin gått på tv. Det är så dåligt så att det blir kul.. iaf så här mitt i natten när man börjar bli trött :)

Har haft en jättemysig kväll här hemma faktiskt, trots att jag varit ensam.. gjorde kyckling/curry-gryta med pasta till, och så lite Johan Falk, Denice i telefonen och Cola på det så blir det perfekt!
Ska borsta tänderna och krypa ner i sängen nu, imorgon ska jag försöka gå upp tidigt och gå ut o gå :)
Puss & Godnatt!


Du är så, yeah yeah wow wow.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0