TBHLTB.

Klockan är redan halv sju, herregud.. jag blir helt fucked up när det är sånna här "ställa om klockan-dagar". Sov till ett idag! Visserligen kom vi hem sent inatt och jag somnade nog inte förrän 3-4 nångång, så det är väl inte så konstigt om man sover länge och är lite seg idag.

Har precis kommit hem till mig, väldigt delade känslor just nu faktiskt.. Det ska bli skönt att bara bry sig om sig själv, men det är enormt jobbigt att bli påmind om Anton vart man än kollar. Förra söndagen fick jag se på Johan Falk själv, vilket jag inte tycker om för att det är lite läskigt.. och då tänkte jag "nästa söndag slipper jag kolla själv, då är min Anton äntligen hemma och kan ligga här o mysa med mig". Frågade Juhanna om hon ville komma och göra mig sällskap istället, men hon var visst arg idag så hon var rädd att hon skulle slå i mina väggar om hon kom, haha :D gumman då.. Såå jag får nog se på Johan Falk ensam även denna söndag.

Innan jag blev hemskjutsad åkte vi och handlade lite på Maxi och Ö&B, det behövdes verkligen eftersom all min mat har blivit gammal nu när jag bott hos mamma och pappa, och jag är en sån som inte klarar av att äta mat om utgångsdatumet var dagen innan. Löjligt kanske, men sån har jag alltid varit. Gött att ha ett fullt kylskåp igen, med massor nyttigheter dessutom! Nu blir det andra bullar, eller inga bullar alls rättare sagt.. Det bara slog mig igår att jag inte kan hålla på såhär längre, måste börja ta hand om min kropp lite bättre :) Och sen vet jag att man mår tusen gånger bättre om man tränar och äter bra. Så från och med nu ska jag sluta med allt dåligt!


Ska laga mat nu och fixa lite innan Parlamentet börjar. Puss!


Unchained melody.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0