"I wanna suck on your lollipop!"

Trots att det är slut på det negativa så blir ni inte av med mig, känner att mitt bloggsug kommit tillbaka lite :) Har varit en bra lördag idag faktiskt.. tog sovmorgon, duschade och fixade till mig. Sen gick Sara o jag på stan en sväng innan vi åkte till charlottenborg och kollade på modevisningen :) Det var kul att se Carro, Becka, håruppsättningarna och alla kläder.. o sen var det ju min gamla handelsklass som höll i den också. Nu har jag precis kommit hem efter att ha varit i lägenheten en sväng o kollat posten och sådär. Flyttar hem imorgon igen, mår mycket bättre nu så det ska bli skönt att bara bry sig om sig själv.

Om ungefär en timme ska jag, mamma och pappa ta en promenad bort till familjen Hellqvist där vi ska spendera kvällen :) Ser fram emot mycket skitsnack med cornie, god mat och kanske en drink eller två.

Jag vet inte vad som har hänt med mig idag, jag är så jävla glad. Känns som jag har vaknat upp ur en 5 år lång koma nästan :) Att bo hos mina föräldrar och bara få ligga och tänka dom här dagarna har verkligen fått mig att ändra syn på livet. Såg en grupp på Facebook nyss - When you're alone, you over-think.. om det är någon som ska gå med i den så är det ju jag ;) Äsch, det är slut på sånt nu.. ska börja leva livet lite mer istället för att ligga hemma och tycka synd om mig själv.


Ska sätta i löshåret och göra mig klar nu. Bättre att vara klar i tid än att börja fixa till sig i sista sekund, det har jag lärt mig av en gammal favorit. Puss på er!



Ang. rubriken.. Det är bara låten jag har haft på hjärnan de senaste 2 dagarna, haha. Igår under mitt 2½ timmars långa samtal med Denice sjöng jag den meningen ungefär 50 gånger. "Madde jag har fått tag på..." "I wanna suck on your lollipop!" ".. en bil nu".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0