101114

Har haft en väldigt mysig helg med några av mina bästa vänner :) Först en intressant fest hos Carro i fredags.. var länge jag skrattade så mycket som då. Insåg även hur gammal man börjar bli, haha :P När jag såg 16 åriga tjejer ligga i trapphuset för att dom var så fulla började jag tänka tillbaka på när jag själv var "ung" och höll på sådär.. Visst, man känner sig gammal, men jävlar va glad jag är att jag växt ifrån det där alltså :D Drog där ifrån vid elva tiden.. GICK in till stan i regnet, tappade suget att festa när jag blev dyngsur o kall, drog hem och sov bort halva (jag menar halva!) lördagen. Igårkväll när jag hade vaknat blev jag hämtad av Magnus, då drog vi till Jonna :) Åt sushi först, sen hjälpte jag henne att färga håret, och sen såg vi film. Liar liar, riktigt rolig va den. Magnus somnade i soffan och jag o Jonna låg o kollade in porriga maskeraddräkter till klockan blev 2 på natten, så jag insåg att de va lika bra att sova kvar. Imorse blev vi väckta vid 10 av Fredrik, då hade Jonna gjort gröt till frukost :) Skitmysigt var det verkligen! Vi fick en impuls o drog till Linköping.. åt mat på Ikea och shoppade lite! Vid 5 var jag hemma igen, packade väskan, åkte till pappa en snabbis och gav honom en fars dag-kram, sen åkte jag hem till mamma där jag är nu :) Har ätit kvällsmat och kört Wii, sen har jag fixat lite med Cornies bloggdesign också. Nu ska jag hoppa i badet för sista gången som 20 åring, om 25 min blir jag 21!

Kommentarer
Postat av: Los skrattar fan så jag ser några 23 åringar i min trappuppgång!!

Skärpning! Unge, säg inget dumt om 23 åringar !

2010-12-16 @ 20:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0