Måndag.

Ännu en slappisdag.. behövde lite tid att tänka kände jag, så jag har bara chillat hela dagen :) Nu känns det faktiskt riktigt bra igen. Såå.. imorgon hoppas jag på lite mer action här hemma ;) Måste fixa med lite papper o sånt skit eftersom jag har ett par möten den här veckan. 33 dagar har jag varit hemma nu, tiden har gått fort men de känns faktiskt som att jag varit hemma mycket längre. Jag saknar mitt andra liv väldigt mycket - friheten att göra vad man vill, utforska nya platser, träffa nytt folk.., men jag trivs väldigt bra hemma just nu också faktiskt :)

Skulle egentligen behöva skriva av mig, har gått o varit irriterad i två dagar nu.. men jag tror faktiskt jag tar mitt anteckningsblock och en penna istället. Att skriva negativt om andra männisor i bloggen känns ganska 2007, haha :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0