Photoshop CS2 :D

YEES! Lyckades få tag på PS CS2, med serienummer och hela köret :) Har inte kunnat leka i photoshop på typ ett år, så nu jävlar! Har redan börjat fixa med en ny design ;) Den här designen är inspirerad av ett gäng hudvårdsprodukter som jag köpte i Nannestad/Norge i början på juni.

För övrigt så blev det en tredje chilldag (mitt liv är så händelserikt atm), men jag vaknade och kände mig sjuk.. Så dagen har bestått av tv-tittande, sängliggande, jag har lagat mat, kört Itgirl och cupcake corner (ett nytt spel jag börjat med där man ska baka muffins :P), aa det var väl typ allt. Som tur är så har jag världens bästa mamma som kom med kvällsmat till mig idag igen, så nu har jag så jag klarar mig :)

Ska fortsätta med designen nu, bloggar när jag är klar.

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Det är en onsdag morgon :) Jo det går, :) Jag får reda på på måndag ifall det behövs modell. Isf måste du komma in så snart som möjligt (helst måndag) och bestämma färg/er och betala!:)

2010-11-04 @ 14:16:46
URL: http://anniefilippa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0