Tidsfördriv.

Läste gamla inlägg i bloggen och hittade den här :)

Nämn något som gjorde dig glad igår:

Att prata med V i telefon hela dagen :)
Vad gjorde du kl 08 imorse?
Sov för fan!
Vad gjorde du för 15 min sedan?
Pratade med V i telefon och kollade gamla inlägg i min blogg.
Det sista du sa högt?
Mm
Det senaste någon sa till dig:
"Sist han va hemma lärde jag honom att han inte skulle rycka sig i snoppen bland folk"
Vad ha du druckit idag?
Juice
Vad var det senaste du åt?
En chokladtomte
Vad var det senaste du köpte?
Hm.. mat på Sibylla i fredags natt.
Vad är det för färg på din ytterdörr?
Brunröd typ
Vad är det för väder hos dig nu?
Vet faktiskt inte, tror inte det snöar just nu iaf.
Godaste glassmaken?
Rabarber/kanel.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Njaa
Sover du tungt?
Aa, det är omöjligt att väcka mig.
Drömmer du mardrömmar?
Ibland, inte så ofta.
Trivs du med ditt jobb?
Har inget jobb.
Favoritklädsel?
Tights och min Guns N roses t-shirt
Favoritlåt just nu?
Hmm.. Fallen med Volbeat tror jag. Fast jag har andra favoritlåtar som alltid kommer va favoriter.
Vad ser du om du tittar till höger?
Dörren in till köket
Vad gör dig glad just nu?
Victor :)
Vad ska du göra härnäst?
Fortsätta prata med Victor, sen sova.
Höger el vänsterhänt?
Höger.
Humör just nu?
Glad
Favoritgodis?
Choklad är gott, men jag föredrar nog typ sötsura godisar.
Kläder just nu?
Linne & BH bara
Sommarplaner?
Tror att jag ska jobba en hel del, o sen va med vänner/familj
Hur många kuddar sover du med?
4st
Spelar du ngt instrument?
Spelade piano när jag var liten.
Morgon eller nattmänniska?
Nattmänniska.
Vad är viktigast för dig?
Vänner, Familj och kärlek.
Är du kittlig?
Haha ja.
Stjärntecken?
Skorpion.
Äckligaste insekten?
Spindel!
Stökigt el välstädat?
Föredrar välstädat, men det är väl oftast ganska stökigt tyvärr
Längtar du mest efter just nu?
Tills Victor kommer hit, Jul, Nyår, Utomlandsresan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0